Thursday 31 May 2012

Segmen We're Kpop Bloggers | Day 7 EXO Challenge

                         

                                                     Click here for join 

Assalammualaikum .

Ehem . Aku terpilih untuk join segmen yang tertera di atas . Lol . Jutaan terima kasih kepada Ayuni yang sudi tag nama aku . Thanks a lot dear ^^ Harhar . So , what we waiting for ? Luls . Nak speaking pagi-pagi buta macam ni pehal ? -.- Heh . Eden tak pastilah nak tag siapa -.- Eden tag Nadhiratul dan Adel Inspirit .


The Rules


1- Ada blog dan warganegara Malaysia 
2- Lelaki atau perempuan . Selain dari itu , tidak diterima
3- Follow blog Tieqa dan Yeol-na dan like page ini
4- Buat entri bertajuk "Segmen : We're Kpop Bloggers" . Kemudian , letak banner di atas dan linkkan ke entri ini 
5- Jawab soalan yang diberikan
6- Letak link entri anda di kotak komen blog Tieqa 
7- Tag sekurang-kurangnya 2 orang rakan kpop bloggers anda dan pastikan mereka tahu 
8- Tarikh tutup : 10/6/2012


Questions


1- Sejak bila korang mula meminati muzik KPOP ?
2- Apa yang bestnya tentang KPOP yang orang lain perlu tahu ?
3- Favourite artist/group (senaraikan seberapa banyak pun takpe)
4- Siapa ultimate bias korang ? Kalau rajin letak gambar sekali .
5- Antara banyak-banyak kpop bloggers , blog siapa yang korang review dan nyatakan 2 sebab .


So , my answer 


1- Time aku darjah 5 sejak mak aku layan drama Boys Over Flower . Sebenarnya , aku tak layan sangat drama tu . Tapi , disebabkan mak aku memaksa diri aku tengok , aku pun layanlah . Best pulakk aku layan drama tu . Lol . Lepas tu , layan He's Beautiful . Yeahhh , sejak drama tu aku gilaa Kpop tahap gabann . HAHAHA .


2- Apa yang best tentang kpop ? Entah -.- Siapa yang tak layan , aku tak pasti dorang akan minat atau tak . Tapi , bagi aku kpop special sikit . Lol . Bukan aku nak kata artis Malaysia tak special . Cuma , dorang lengkap . Luls -.- Entahlah . Yang aku tahu , aku suka Kpop . Takdir .___. HAHAHA .


3- Favourite ? Berapa banyak pun takpe ? Buka mata besar-besar !! 
EXOPLANET , Infinite , SHINee , Teen Top , B.A.P , FTISLAND , MBLAQ , SNSD , f(x) , T-ara , Kara .
That's all ultimate group aku .


4- Ultimate bias ? -.- Kim Myungsoo , Byun Baekhyun , Xi Luhan , Lee Jinki , Lee Byunghun , Bang Yong Guk


                         

                                                   Aku edit . k buruk .__.

5- Kpop bloggers yang selalu aku review ? Akubudakbiology . Hoho . Siapa ? Senior yang paling aku kagumi dari segi edittor dan usahanya untuk berjaya . Nana Johari unnieeeeeeeeeeeee !! Aku suka gilehh review blog dia . HAHAHA . Ayat diaa best-best . Segar mata membaca . Lol . Segala yang dia taip , aku baca . Lol . Memang gempak lah blog diaaaaaa !! Aku ada letak link dia kat bahagian Exchange aku . Nama pertama yang aku letak . Hohohoho . Luls . Btw , sori unnie ;_; eden pun minat Luhan . Harhar .


That's all about Segmen We're Kpop Bloggers . Sekarang , beralih ke topik terakhir . Day 7 EXO Challenge


                                  Day 7 - Any picture of any member your love .


Err , kat atas tu . Lol -.- Aku malas lah nak letak gambar bias aku . Heh . Takpelah , dipaksa .__. Luls .

         
          

2 gambar yang selalu menjadi wallpaper telefon aku . HAHAHA . 


Blah .

No comments:

Post a Comment