Tuesday 22 May 2012

Nak cerita -.-"

                    


                                                                  Aku punya . Sekian -.-"
Assalammualaikum , anyeonghaseyo .


Exam Sejarah semalam , memang betul mencabar otak aku . Walaupun dah buat study group pagi tu , tapi entah apa yang aku study dengan member aku tak keluar . Luls . Aku tak faham dengan PPD yang buat soalan . Aku rasa , diorang jeh yang faham apa dia buat . Heh . Aku harap soalan tersebut , hanya keluar sekali jeh dalam hidup aku . Aku taknak lagi dah . Nak jeh aku saman . Aku tak yakin Sejarah A . Luls .


Paper English pulakk . Essay , aku taktahu apa jenis bahasa aku guna . Err , tetap English mungkin tapi , aku guna ayat Melayu . Faham ? Err , lantaklah . Essay kena buat surat dan aku hantar surat tu kepada ... Luhan . Lol heh . Sukati aku jeh letak nama Luhan . Maklumlah , aku dah kelam kabut time tu nak kejar masa . So , main letak jeh nama yang terlintas kat fikiran . Luls . Aku tak jamin BI aku A tapi aku jamin Paper 1 BI aku betul 30 dari 40 . Lol . Yakin jeh lebih . Summary , dia mintak 'Benefits of Tourism' . Aku jumpa 3 isi jeh . Yang lebih 'Benefits of Malaysia' . Dari tak siap , aku campur jeh sekali semua Benefits yang aku jumpa . Lol .


            389281_459386767421616_232191293474499_1767594_610377671_n_large


Ayat atas ni macam perli aku jeh -.- Lol . Aku buat latihan Math tadi . Banyak Formula yang aku lupa . Alahaiii ~ Bila buat latihan tadi , banyak buku Math yang aku rujuk . Heh . Aku dah lemah Math !! Oh Tidakkkkk ~ //Ayat skema . 


Aku dah suka Baekhyun . Heh lol . Aku taktahu kenapa . Mungkin sebab aku nak letak watak Baekhyun dalam FF yang akan datang iaitu 'The Truth' . Dan ... aku suka watak Baekhyun dalam tu . Luls . Asalnya , aku nak letak Luhan tapi , entah -.-" dah ramai orang buat FF watak Luhan . Aku nak kelainan sikit . Heh .


Ain dan Simaa ada mintak aku buat Tuto Cover FF . Aku suruh diorang tengok Tuto lain tapi diorang tak faham . Aku ni pun , bukannya pandai sangat nak buat Tuto pasal cover ni tapi , aku try . Tengoklah kalau ada masa terluang , aku buat . GEO belum habis baca .


Ppyong 


Haa , sebelum aku lupa , HAPPY BIRTHDAY SUHO of EXO-K !! Wish you luck today . Take care of EXO-K !!