Monday 14 May 2012

Adik sedara aku dahsyat -.-" Lol

                   

Assalammualaikum , anyeonghaseyo .


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! Lempang kangg internet ni . Luls . Tengah syok skodeng EXO tadi , muncul petanda yang paling aku benci . Asdfghjkl ~ No Internet Connection -.-" macam hape jeh . Kejap elok , kejap tenat . Sakit hati betul . Puiiih . One more , title aku tu macam hape jeh . Tapi memang betul pun .


Semalam pergi jalan-jalan . Adik sedara aku yang Loyal Inspirit tu pun ada jugakk . Masa kat dalam kereta , aku cakap kat dia ,


                                        Haiqal , Infinite comeback 15 Mei ni .


Muka dia 'blur' . Aku pun blur lah jugakk sebab dia tak layan aku . Nak jeh aku sepak . Tak lama lepas tu , dia balas ,


                                                      EXO macam mana ?


Luls . Mana dia kenal EXO ? Aku tak pernah cerita kat dia pasal EXO . Bila aku tunjuk gambar si Luhan , dia 'blur' jeh . Memang aku tal syak lah dia kenal si EXO tu . Dengan perasaan yang tak puas hati //ewahh , aku tanya diaa ,


                                     Kau kenal EXO ? Along ada kasitahu ke ?
Dia balas lagi ,

                                     Ringtone henfon Along tu lagu EXO kan ? 

Aku angguk . Aku letak lagu MAMA tu biar terkejut sikit bila orang call . Lepas tu , dia cakap lagi ,


                           Kan along pernah tunjuk gambar .. sape tu ? Suhan ye ?


Luls . Tergelak tahap gaban aku dengar dia sebut perkataan 'Suhan' . Gabungan Luhan dengan Sehun buatan dia . HAHAHA !! Eh , tapi pernah ke aku tunjuk gambar Sehun kat dia ? Aku pernah tunjuk gambar Luhan jeh . Heh . Dahsyat adik sedara aku ni . Lol .


Rupanya dia tahu EXO masa aku tengok EXO perfomance kat Youtube . Dia kata lagu MAMA tu best . Tapi dia suka lagu History . Heh . Loyal Exotics pulakk budak tu tak lama lagi . Berjangkit dari aku . Harhar .


K , blah . Internet makin tenat sekarang ni . Tadi sempat buat ni , 




Makin buruk cover buatan aku . Luls . Memang buruk pun selama ni . Heh .


Ppyong .