Wednesday 30 May 2012

Fanfic | Day 6 EXO Challenge .

                  image

Assalammualaikum .


Sesak nafas bila aku fikir balik pasal assignment Pendidikan Jasmani yang cikgu bagi sebelum cuti haritu . Lol . Macam mana aku boleh lupa ? Padahal cikgu suruh hantar sebelum cuti kalau tak silap . Heh . Aku rasa , cikgu dah cakap awal-awal dah . Cuma aku jeh yang tak buat . Lolololol . Lantaklah . Pendidikan Jasmani jeh pun -.- Heh .


Aku tak jamin aku boleh siapkan 4 fanfic dalam tempoh 2 minggu ni . Lol . 1 fanfic pun aku tak lepas .__. entah kenapa otak aku kosong . Heh puiihh -.-





                       Ya , aku tahu buruk -.- aku masih belajar membuat cover fanfic ._.


Intro Liar aku taktahu nak buat macam mana -.- watde ? Aku tak pasti nak buat perempuan tu kenal lelaki tu di cafe ataupun perempuan tu kenal lelaki waktu dia terbaling tin air pada lelaki tu . Lol -.- Sampai sekarang intro Liar aku tak buat . Klimaks jeh aku buat . Luls . Pelik jeh .__.


Hari ni birthday kawan lama aku . Fatin Fadzlina


       Happy Birthday !! Aku harap kau sentiasa gembira bersama orang yang tersayang .


Oh haa , kawan aku yang bernama Siti Nur Alia pergi Umrah semalam .__. bilalah time aku ? Lol . Ayah aku pun tak sure nak pergi bila -.- aku teringin nak pergi .


Ku doakan semoga perjalanan pergi dan balik anda selamat :) Jangan lupa doakan aku kat sana ! Lol -.-


Pengakhiran , Day 6 EXO Challenge .


                                           Day 6 - The cutest picture of Luhan .


Lol -.- bertambah sesak nafas aku kena pilih gambar Luhan .__. Banyak gambar Luhan yang aku save kat folder ni . Semua kiut miut -.- memang susahlah nak pilih .


                                            


Aku suka tengok gambar Luhan atas ni . Masa first aku tengok gambar ni , aku jadikan wallpaper telefon aku sebulan . Lol -.- Sumpah comel gilehhhhhhh !!! Ini gambar Luhan yang forever aku sukaaaaa *u* HAHAHA .


Ppyong

2 comments:

  1. saya rasa baik masa dia t'jumpa laki tu kat cafe..
    klau baling tin..kena ada gaduh2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Better kat kafe ? Hmmm , let me think ^^ btw , thanks dear :D

      Delete