Monday 7 May 2012

Ehem .

                     


                                                 Alahaii Baekhyun ~ *O*


Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Ehem ehem ! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! Semalam birthday Baekhyun , laki aku yang ke 4 dalam EXO . Luls . Tsk . Aku tak sempat wish . K sedih . Aku pun tak sempat buat cover untuk dia . AAAAAAAAAAA ! Sorry Baekhyun . Serious , aku busy gilaa semalam ! Cewahh . Lagak macam dia baca blog aku jeh -.-" Macam lah faham -__-


                


Aku nak curang dengan Sehun lah . HAHAHA . Entah kenapa Baekhyun lebih utama dari HuHan sekarang ni . Aku suka tengok senyuman dia *O* Tambah pulakk tengok wish dia sempena birthday diaa tu . Ada Chanyeol ! Luls . Semua member EXO aku punya jelah . HAHAHA .
 OhMaii ~ Tapi aku tak sanggup serahkan HuHan sekarang ni . K tamak -.-" Kalau aku dah buat cover birthday Baekhyun , aku tunjuk . Ceh . Mintak pendapat jeh , bukan nak menunjuk nunjuk . Heh . 


Oh , Encore Master Of Study dah tamat . Tsk T_T Aku sukaa gilaa cerita tuu ! Memang dari dulu aku sukaa ! Bila tahu ada Encore , meloncat tak terhingga aku . Luls . Sebab aku suka si Chandu tu . Hahaha . Comel jeh muka dia . Aku rasa macam nak hentak jeh TV tu bila tahu dah tamat . Tsk . Forever aku sukaa cerita tu . OST drama tu pun best . Alahhaii , senang semua jelah best !


K , chow . Pergi Procas . Heh . Kalau ikutkan malas tapi terpaksa -.- Erghh , terseksa betul Hari Isnin . 


Ppyong