Friday 4 May 2012

Touching -.- Apakah ?

                      


Ehem . Assalammualaikum .


*batukbatuk* Aku benci demam ! Hidup aku terseksa kerana demam ! Kenapa harus wujud perkataan 'DEMAM' ? Lol . Kenapalah aku suka sangat buat intro merepek ? Heh . Lagi satu , ignore kan tajuk merepek lagi kerepek aku tu //kesat air mata .


Hari ni aku demam . Eh , bukan start hari ni lah , sejak 2 hari lepas . Aku tak suka makan ubat ! Ubat musuh ketat aku . Luls . Tapi demam aku kali ni takdelah teruk sangat macam 4 bulan lepas //Ceh ingat lagi kali terakhir demam . Kalau aku tak demam , sekarang ni aku ada kat tepi jalan untuk merentas desa . Harhar . 


Aku ekceli malas nak join merentas desa ni sebab aku taknak kejadian hari Rabu haritu berulang . Mujur aku demam -.- Lol . Aku taktahu kenapa sejak dua menjak ni , aku selalu TOUCHING ! Then , susah nak hindarkan penyakit Touching aku ni . Tak pernah aku touching lama bagai macam ni . Heh . Makin CHILDISH perangai aku sekarang . FOREVER ALONE ~


K tutup kisah Touching menacing ni // Lol apakah ? -.- Tatabahasa aku semakin merepek mengikut perubahan hari dan musim . Luls . Apakah ? Alahaiii Wani oiii , sudah cukup cukup sudah ~ Heh , menyanyi pulak . Kenapa bila aku menghadap lappy ni , aku jadi pelik ? Kadang kadang aku sendiri pun susah nak mentafsirkan keadaan aku . Ignore kan segala tatabahasa merepek aku k .


Dah lama aku tak buat tuto . Aku pun malas sebenarnya . Aku busy siapkan Our Melody Love . Semalam ingat nak sambung . Parents aku pulak ajak pergi jenjalan . Dalam keadaan batuk lagi tekak mencucuk cucuk macam duri , aku pun join jelah parents aku tu pergi jenjalan . Karang duduk sorang kat rumah , ada yang teman . Dah lah malam Jumaat . Heh . 


Petang ni , aku kofem dapat tengok MusicBank . Ada Infinite comeback tak ? Aku rindu diorang . Luls . Next week Exam ! Apakah ? K study // yeletuww . Dekat bahagian Owner tu , aku tukar gambar bias aku .


Ppyong 


         
Aku tukar header . Alahaii , lama tak buat header , makin buruk pulak -.-           
Adik saudara aku cakap , lagu blog aku ni rock ? -.-