Tuesday 8 May 2012

Aku benci gilaaa kau demam !

                       


Assalammualaikum.


Demam aku kembali menyerang time aku tengah syok belajar Science kat sekolah semalam . Tsk . Stress tahap gaban sebab aku tak dapat fokus . Dahlah exam Rabu ni . Heh . Aku nak fokus ! Ceh . 


Aku tak sambung Our Melody Love kot sampai aku habis exam . Aku nak study . Ewahh . Study fanfic adalah . Luls . Aku dah takde mood nak buat Find Ghost . Rasa nak koyak kan jeh bila baca balik . Heh . Tapi hati rasa macam nak buat fanfic baru . AAAAAAAAAAAAAAAA ! Mampus aku kena marah dengan Wawa . HAHAHA . Dia lah orang pertama yang bantah keras keras kalau aku nak buat fanfic baru kalau fanfic lama belum siap . Heh .


Oh yaa , tadi aku buat cover birthday Baekhyun ,




Simple jeh . Aku malas nak letak penuh penuh gambar dia walaupun banyak gambar dia yang comel comel aku kebas dari tumblr . Luls . Tapi nampak macam pelik jeh dia pandang atas tu . Heh lantaklah .


Aku buat ni jugak tadi , 




Cover untuk kelas aku . Luls . Aku pun taktahu cover untuk apa sebenarnya . AAAAAAAAAAAAAA ! Nampak semak jeh font besar besar tu . Menyesal aku pilih font tu -.-" Memang buruk pun k -__- Ni semua idea Wawa and Alyaa . Entah apa diorang buat time aku tengah buat Math yang tak siap semalam . Rupanya diorang plan nak buat cover tu . HAHAHA !! Brilliant idea guys !


Ada budak cina form 1 kat sekolah aku , muka macam Bang Yong Guk . Heh . Aku dah lama nak stalker budak tuh . Baru aku tahu dia kelas apa . AAAAAAAAAAA ! Petang ni stalker dia lagi . Luls . Aku suka budak tu ! //Pengakuan berani mati -.-" Lol .


Kbaii .