Wednesday 23 May 2012

Wahai Exam ._.

                     

Assalammualaikum .


Nak pecah kepala aku buat Math Paper 2 semalam . Kalau lah aku boleh pilih soalan yang nak dijawab , aku pilih soalan 1 dan 2 jeh -.- Paper 1 , 4 soalan terakhir memang aku hentam . Gila soalan Form 1 dia letak dan ... aku tak baca serta kaji selidik balik formula Form 1 . Walhal , cikgu dah kata ,


                                   Form 1 masuk Chapter 1 hingga Chapter 4 ya .


Alangkah bagusnya formula untuk Right-angled dan bla bla semua tu aku dah lupa --" Memang terbaik T_T


Untuk soalan Geografi . Aku rasa lagi senang dari Sejarah haritu . Padahal , Geo aku tak bersedia langsung dan sempat baca beberapa bab jeh untuk Form 2 . Form 1 ? Aku ingat balik apa yang cikgu ajar tahun lepas -.-" Tu pun lupa sikit sikit . Aku bersyukur sangat sebab soalan tu tak tanya pasal Pentas Benua , Teluk , Tunggul dan yang sama waktu dengannya -.- Serious , memang aku tak boleh jawab soalan tu .


                    


Dan .. aku nak cuba lupakan budak Form 1 tu . Entah kenapa aku rasa sejak aku suka dia , aku tak fokus . Luls heh . Baru aku sedar --" Aku buat status begini tadi ,




Walaupun aku tahu , dia takkan baca status tersebut , tapi aku buat demi diri aku . Lol yeke ? Ahhh aku malas dah nak ambil tahu pasal dia -.- 


Blah .


Teen Top dan U-Kiss ada kat Putrajaya Jumaat ni . Takde siapa nak teman aku pergi . Asdfghjkl ~ Aku nak pergi !!