Friday 25 May 2012

Aku tak jamin -.- | Ustaz | Day 2 EXO Challenge | SHINee

                   

Assalammualaikum .


Aku dah penat baca buku Science so , aku nak penatkan jari jemari menaip . Aku tak pasti sangat sama ada entri aku kali ni panjang atau tidak -.- Tapi , selalunya entri aku takdelah panjang sangat //eh , yeke ? --"


First , Bestie aku . Aku .... sememangnya rindu korang sangat !! Tapi , itulah . Aku tak jamin sama ada aku nak join korang lagi ke tak . Aku tak kata yang aku tak suka TDD lagi cuma ... Haihh . Lepas cuti boleh ? =) Jangan paksa aku . Itu yang membuatkan aku rasa bersalah .


                   


Then , kejadian di sekolah semalam . Lol . Seriously , aku memang dah benci tahap gaban kat sorang Ustaz ni -.- Kenapa ? Dia suka sangat cari kesalahan kecil murid kemudian , membesar-besarkannya . Apa jenis ustaz letuww ? Aku sendiri tak tahan -.-


Suka sangat hebohkan 2KAA kelas yang paling teruk . Terasa k . The Problem is , aku pun kenaaaa sekaliii !! Aku mengaku , memanglah kelas aku ada buat bising semalam tapi , bagi aku , takdelah bising mana seperti melalak melolong menjerit jerit tu -.- Tetiba jeh terjah kelas aku , rotan 2 classmate aku . Kemudian , berkata //Lol


                                        Ada 6 ekor pengawas . Tak boleh harap .


Ehem -.- Ekor !! Ekor weh ekor !! Heh . Ustaz nampak ke saya ni ada ekor ? AAAAAAAAAAAAAAAAAAA !! Ustaz bagus sangat ke ? -.- Kan dah kurang ajar ni . Lantaklah mu lah ustaz . Saya tak peduli nak potong markah KKQ saya atau tak , muktamad , forever saya tak akan hafal Surah Al-Waqiah pada ustaz . Keluarga saya pun tak pernah cakap ekor pada saya . Lebih baik saya hafal kat Bapa saya jeh -.- //meluahkan isi hati .


Hari Belia . Sedia maklum , hari ni , esok ada Hari Belia . Aku nak pergi tapi keluarga aku ada buat kenduri arwah . Mau tak mau aku sedih ? Teen Top wehhh !! -.- apakan daya . Aku kena pergi kenduri arwah . Tsk . Takpelah , redha jeh .


                      


                                  HunHan !! *O* Kai macam jeles jeh . HAHAHA !!


And last , Day 2 of EXO Challenge


                                               Day 2 - Your Bias From EXO-M


Bias aku dari EXO-M . Bukan semalam dah bagitahu ke ? HAHAHA . Luhan lahh punn . Alahaii , lagi nak tanya . And ... Kris . Harhar . Sebelum EXO debut aku dah minat kat diorang . Heh lol . 


Woii Woii Woiii !! 25 Mei eh hari ni ? AAAAAAAAA lol . Aku lupa . 


Happy Birthday SHINee oppa yang ke-4 !! Hopefully this year is your lucky year . Don't stop make Shawol like me happy with your success !! Forever Shawol ~ ^^ 




Betapa buruknya hasil tangan aku -.-" Yang tepi kiri sekali tu aku punya . Suka ? Kena pelempang bernas dari aku -.- Setahun tak bercakap . Lol .

That's all . Panjang ke entri ni ? Luls . Nak layan Ranking King . Harhar .
Baii .