Wednesday 16 May 2012

The Chaser | Exam | Teacher

                     


                                                    Aku rindu diaaaa ~


Assalammualaikum , anyeonghaseyo ~


Mood aku hari ni , agak happy sikit . Luls . Aku pun taktahu kenapa . Hari ni ada sambutan hari guru kat sekolah tapi , aku ponteng . Heh . Aku malas nak tolong angkat kerusi masuk dewan sebab aku tahu , itu tugas aku -.-" Aku pun tak pasti siapa jeh yang rajin sangat pergi . Harhar .


Esok start Exam -.-" Kalau ikutkan , aku memang benci nak taip perkatan 'Exam' . E-X-A-M . Luls . Tapi taip jugak . Heh . Mujur esok pelajaran yang tak berapa penting bagi aku iaitu Sivik , KKQ dan ..... Entah . Aku tak ingat . B. Arab kot . B. Arab aku ambil peduli sebab ia termasuk dalam 9 pelajaran yang aku ambil . 


KKQ ... Alahaiii , ustaz buat KKQ tu macam penting jeh dalam PMR aku next year . Padahal tak penting pun . Kena hafal Surah Al-Waqiah kalau tak silap . Ayat 1-40 -.-" Apakah ? Ustaz memang betul buat otak aku macam mesin mengaji . Heh . Semalam dah ready nak hafal kat ustaz , ustaz pulak ghaib entah kemana . Kang kalau saya dah lupa , ustaz tanggung . Dengan bacaan Qiraatnya lagi saya belum test . Luls . Macam ustaz baca jeh blog aku ni -.-


                    


Haaa , sebelum aku lupa . The Chaser best tahap gaban ! Minggu ni diorang ada kat MusicBank takk ? Aku tak sabar gilaa ni nak tengok tarian baru diorang . Aku rindu diorang . Luls . Tapi , aku lebih suka lagu I Like You dan In The Summer . Comel jeh lagu tu . Harhar .




Ta-dah !! Same tak same tak ? Lololol . Budak tu yang aku jumpa time competition haritu . Serious , aku eksaitet tahap gaban first time jumpa budak tu . Jiha tangkap gambar budak tu senyap-senyap . HAHAHA ! Dia macam tahu jeh aku nak gambar budak tu sebagai kenangan . Luls .


Kbaii .


          Aku tukar style blog ni . Terang sangat jeh aku rasa . Kangg sakit mata korang . Luls .