Tuesday 29 May 2012

Kpoppers -.- | Day 5 EXO Challenge .

                   

Assalammualaikum .


Hari ni , aku nak luahkan apa yang aku rasa . Lol . Apa benda yang aku rasa ? Heh -.- Kpoppers . Siapa Kpoppers macam aku , sila beri perhatian . Ewahh . Aku cuma beri pendapat jeh .


Kenapa sesetengah orang suka sangat kutuk kpop ? Aku tak jaminlah yang mereka kutuk kritik or something yang boleh membuat kpoppers marah . Lol . Walaupun aku ni jarang nak meluahkan apa yang aku rasa selama ni , tapi aku juga mempunyai perasan . Ewahh lol . 


Waktu konsert Hari Belia tu . Kenapa kehadiran artis Kpop menjadi persoalan ? Aku tanya ni . Sedangkan artis barat yang lain hadir mencari rezeki dengan menjelajah serata dunia buat konsert termasuk Malaysia , tak dipertikaikan pula ? Lagi pakaian seksi - seksi tu . Diterima pula ? -.-


    Artis Kpop buat plastic surgery . Sebab tu muka handsome , cantik , comel , jambu .
Biarlah . Diorang bukan Islam . Dan yang Islam ni pakai susuk , apa cerita ? Aku bukan tak sokong Malaysia , tapi itu kenyataan . Orang lain pun ada hak nak minat Kpop . 


Aku luah apa yang aku rasa jeh ni --"


Last topik , Day 5 EXO Challenge .


                                           Day 5 - Your Second Favourite Teaser .


Teaser 9 . Aku malas pulakk nak beri pendapat kenapa aku pilih teaser ni -.- Sebab HunHan . Luls .


Kbaii .