Wednesday 9 May 2012

Blablabla -.-" Comeback jugak diorang !

                     image


                            Alahaii .. Comel jeh berebut nak ambil gambar . HAHAHA .
Assalammualaikum , anyeonghaseyo .


Ehem . Hari ni demam aku dah elok . Hari ni jeh . Esok esok taktahu . Luls . Bila aku pergi sekolah jeh , demam aku elok . Bila kat rumah , mulalah buat perangai -.-" Batuk , sakit tekak . Dah rasa macam ada berpuluh puluh biji durian kat dalam tekak aku . Punyalah sakit tahap gaban ! Heh . Panassss jeh !


Nak jerit kejap . AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! Woii woii woii !! Infinite nak comeback !!! Ceh . Happy tak terhingga lah . Lol . Punyalah aku mengkaji selidik bila dorang nak comeback . Tapi aku rasa minggu ni takde kot . Kot jelah . Sebab minggu lepas kat MusicBank takde preview pun . Heh . Dengarnya lagu baru diorang 'Only Tears' eh ? Oh WOW !! Aku dah gilaaa ! HAHAHA . Eksaitet tahap gaban ! asdfghjkl ~ Luls . Sori .


K , tutup kisah gila dan demam . Semalam aku ingat nak study Science dengan Sejarah . Tapi aku study Science jeh sebab aku tengok Love Rain . HAHAHA . Sempat pulakk . Aku ingat Exam hari ni . Rupanya minggu depan . Asdfghjkl . Dekat schadule taip 9 Mei . Haish .. Berhempas pulas aku study Ahad , Isnin haritu -.-" Luls . Takpe , study untuk persediaan . Tapi kalau aku study dulu , aku cepat lupa . Heh . Aku suka study last minute bila nak exam . Bagi aku , senang nak ingat . HAHAHA .


                            image


Semalam layan SHINee Weekly Idol . Pecah perut aku tengok variety show diorang . Dah lama aku tak layan SHINee . Luls . Aku layan sampai part 4 jeh . Part 5 tak jumpa yang ada English subtitle tu . Aku tengok yang full , takde EngSub . K bengang -__-


Oh haaa , pasal klon Yong Guk kat sekolah aku tu . Aku dah tahu nama budak tu ! Luls batak . Tapi nama dia susah aku nak sebut . Aku panggil dia Yong Guk jeh . Harhar . Semalam style rambut dia dah lain . Heh . Aku suka tengok style rambut dia sekarang !! 


                                                       

Lebih kurang macam rambut Key kat Lucifer tu . Lololol . Serious , smart gilehhh !! Simaa dengan Alyaa jadi mangsa pukul aku bila aku nampak budak tu . HAHAHA . Aku harap dia tak kena marah dengan cikgu buat rambut style macam tu . Heh . Kalau cikgu suruh aku buat sportcheck pun , aku taknak tulis nama dia . Luls . 


Ppyong


         Aku rindu nak buat cover T_T tapi tak berkesempatan . WOW ! Infinite ~~~ *O*