Wednesday 14 March 2012

Blahblahblah ..

                  Tumblr_m0te6xfd571qj665ro1_500_large     

Assalammualaikum , anyeonghaseyo !

Ignore kan title aku . LOL . Aku taktahu nak letak title ape . Heh , semalam layan FB kejap . Aku post cover bezdayy Myungie yang aku buat tu . 




Ramai like . // ewahh . Then , kawan lelaki aku kat FB sukaa gilaa kat cover yang aku buat tu . Dia kata nak letak kat blog diaa so , semalam aku check , memang diaa letak !! Waaahhh ~ tanks a lot Aiman ! [HERE]  Mula-mula tu memang lah diaa story pasal nerd . Cube scroll down . Kan ade cover aku tu . // K , kembang xD Terharu aku .


Then then , semalam kazen aku post sumting kat wall aku . Heh , dia kata diaa dah minat kat Infinite . Aku nak tunjuk tapi diaa dah buang kut . Lebih kurang camni ayat diaa .


Sayang ~ Aku mintak maaf sangatt !Aku dah minat kat Infinite .. Terutamanya L Kim Myungsoo ~

Heh , madu aku dah bertambah . Semakin meningkat sejak semalam . Aku komen 

Sori , aku dan madu-madu yang lain tak benarkan madu ditambah . Cukuplah 1000 orang yang dah tanda tangan kat borang permohonan 'L's Wifuu' . Permohonan telah ditutup . 

 LOL . Tak bolehh lebahh ayat aku . Cukuplah aku berebut dengan madu-madu lainn . Nanti kalau aku jumpa kauu , aku tarik-tarik rambut kauu ! // Kejam .
                                                      

Semalam aku dah start buat FF sedih . Baru buat beberapa ayat sebab tak boleh tidur . LOL . Semalam aku tidur awal . Aku suruh mak aku kejut pukul 9 sebab nak tengok Dream High . Heh , memanglah mak aku kejut tapi mak aku kejut sebab suruh aku tukar baju tidur . Mak aku tak ingatkan pun Dream High . Aku pun lupaa terus lah . 


Then , lepas mak aku kejut tu , aku terus tak boleh tidur . Aku pulakk , tak tengok TV . Aku dok je kat bilik layan SFB kat phone . Then , dalam pukul 11 kot , baru aku keluar . Aku keluar bilik pun sebab nak tutup TV . Parents aku dah dibuai mimpi . Lepas tutup TV tu , aku buatlah FF sambil layan lagu-lagu sedih FTISLAND . Memang idea terjah menerjah otak aku ni .


Heh , tenet lembab tahap gaban ! Sabo jolahh .


                                                


Kbaii


Cube kiraa , berapa banyak ayat 'semalam' dan ayat merepek yang aku letak ? LOL .

No comments:

Post a Comment