Thursday 15 March 2012

Talk about comeback

                  

Assalammualaikum , anyeonghaseyo .


OMG OMG OMG OMG OMG !! Their Teaser ~ >O< #Melting . Heh LOL . Aku tahu another Inspirit out there dah lama tengok tapi aku baru geledah Teaser ni last week . Ekceli , dah lame tengok lerr kann ? Cuma lupa nak hupdett pasal ni . Sekarang baru hupdett . Tenet lembab .


          

Comeback bulan 5 . Arggh ! Bertambah laa janggut aku ni . Dengan nak tunggu SHINee comeback lagii . Hadusshhh . Busy aku sepanjang cuti sekolah ni . LOL . Lagak macam aku ni manager diorang pulakk . Heh , Wait for Teaser Sherlock !! 


AAAAAAAAAAAAAA !! Tab aku sekarang padat tahap gaban .


See ~ penuhh rite ? Hahaha . Hobi aku mempadatkan tab . Heh LOL . 


Ohhhh ~ bercakap pasal comeback ni , baru aku ingat , laki aku yang ke berapa pun aku tak ingat , dah comeback !! Perghh , excited gilaa babeng lah bilaa aku tahu diorang comeback . Heh , B1A4 lerr . Ohmaii ~ My Channie dah matang !


    

  See see see !! Aku melting tengok gambar ni . Rambutt diaa *O* Err , aku taktahu dah nak komen ape . Perfect !! Nak tengok gambar comeback diorang , cari sendiri . Aku malas nak tunjuk kat sini . Tab aku semakinn padatt .



K , chow . Sori laa kalau aku tak story pasal artis favourite korang comeback . Sebab aku selalu terjah menerjah laman web Kpop and teliti pasal comeback laki-laki aku je . // Heh , perasann . 


Kbaii O/

No comments:

Post a Comment