Tuesday 13 March 2012

Happy LKim's Dayy !!





                                    Aku buat . K , buruk .


Assalammualaikum , anyeonghaseyo ! 


Guys , guys !!! Please give full of attention for this entri . If you don't , you can go away from this blog but before that , follow this blog . LOL . // My english always broken . Tsk .


Inspirit !! Inspirit !! Inspirit !! I can't hear your voice for Kim Myungsoo laa !! 1 , 2 , 3 HAPPYYY BIRTHDAYY KIM MYUNGSOO who more famous with L ! AAAAAAAA ! // kan dah gilaaa . LOL . Buruk dohh gambar yang aku buat tu . Gambar madu-madu aku yang lain buatt semuaa cun-cun . Jelesh !! 


Sambil-sambil aku wish ni , aku layan tweet . K , jumpaa banyak gambar-gambar Myungie . Hensem-hensem dohh !! // Aku semuaa hensemm . Dalam sibuk sarapan tadi , aku sempat edit gambar . Heh , aku tahu gambar yang aku edit ni akan mengundang kemarahan Inspirit terutamanya fanz-fanz Myungie . K , sori all . Aku saja je buat sebab boringg .




xD Kenapa aku sukaa gilaa perasan and berangan ?? // Sedar punn !! LOL . Aku boring tadii tu sebab edit cenggitu . Aku tahu korang pun boleh buat so , buatt leerr . Takyah nak kekutuk aku . 


                 
13th March; #HappyLKimDay (●*∩_∩*●)


K , nak edit gambar someone . Heh , btw sebelum blah , nah aku hadiahkan gambar-gambar Myungie dengan syarat , jangan curi !!


                              

                                                   

dua je . K , chow . 


                          Gambar tu aku curi dari tweet . LOL

No comments:

Post a Comment