Monday 12 March 2012

Tukar skins lagii

                               4e24a5f2ba3c267edc5020150b5f9972_large

Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Aku tukar skins lagii . Tetiba pulakk ade mood nak tukar skins hari ni . Kalau tak , layan SFB lerr . Tadi layan satu laman web variety show korea , bulan ni banyak variety show yang aku kena layan ! Serious , dengan B1A4 SP , MBLAQ HB pun aku belum habis layan , nak tambah dengan Teen Top Secret Island . Memang mengambil masa yang agak lama . LOL .


SFB sekarang ..... makin dahsyat ! Heh , aku bengang gilee dengan si Ye Rim tuu . Sikit-sikit pandang Hyun Soo . Jelly dohh ! Pandang laa Ji Hyuk ke .. Do Il ke or sesiapa je laa . Yang penting bukan Hyun Soo . Tapii .. dah pengarah suruh acting cenggitu , so , what can i do ? Menerima dengan hati yang terbuka . // Cewwah !


Sabtu haritu pergi jenjalan . Aku beli komik baru . Tsk . Aku ingat komik tu komik seram sebab kat depan komik tu ade tulis 'Khas untuk 18+ sahaja' ... sekali komik yang tragis gilaa jalan ceritanyaa . Nak menangis aku baca . Seram tu , seram lah jugak tapii ... entahlaa . Aku taktahu nak explain macam manee . Tsk . Sedih sedih . Komik terbaik yang pernah aku baca . Luls . Aku semuaanyaa terbaikk .


K , chow . Perut aku dah menyanyi lagu BTD so , lari pergi dapur , bukak peti ais or almari .. curi sumting yang boleh mengenyangkan sambil layan SFB .


Ppyong ~

No comments:

Post a Comment