Saturday 31 March 2012

What's up ?

                     

Semalam , entah berapa kali dalam satu jam tu aku dengar lagu FACE . Lagu tu kena dengan jiwa aku . LOL yelahh . Aku memang suka rentak ala-ala elektronik sikit . Sampai mak aku kata 


                             Kau takde lagu lain ke nak dengar ?


HARHAR . Lagu tu buat aku tak keruan . LOL heh , start merepek laa ni .


Assalammualaikum , anyeonghaseyo .


Atas tu intro je . Cerita sebenar yang bawah ni . Ewahh .


Aku taktahu lah bias aku kat NU'EST JR atau MinHyun . Sebab bagi aku dua-dua berkarisma . Alahaii . Korang berdua buat aku lupa kat MyungNew je . Heh . Kenapa korang comel sangat ? Lagu FACE memang sesuai dengan group korang . Aku yakin korang boleh pergi jauh macam senior-senior korang . Cewahh . Ren pun comel . Tapi diaa ramai peminat so , aku takut madu aku bertambah xD Aron dan Baekho , macho ! Tapi hati aku tetap dengan dua orang kat atas tu . 


BTOB pulakk . Ehh .. Kenapa semua pasal group baru je yang aku nak cerita ? Entahh laa . Peniel D. Shin !! OhMaiii ~ serious , aku melting tahap gaban dengan kau ! Kenapa group baru harus muncul ?? Nanti aku boleh lupa dekat Group-group lama !! Heh takpee , aku still dengan senior-senior diorang . Group baru yang paling aku ambil berat EXO , BTOB , NU'EST and BAP je kot . 


K , tu je . Baii .