Thursday 29 March 2012

KPOP and ME Contest !



                                                          Wanna join ? [HERE]


Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


What's up guys ! Ingat lagii tak pasal contest KPOP and ME yang aku cerita kat entri sebelum ni ? Yeah ~ Aku nak join . Walaupun tarikh tutup dah dekat aku harap sempat lagi laa .


Aku mula terjebak dengan dunia k-poppers sejak tahun 2009 . Time tu tengah layan drama Boys Over Flower and sejak tu aku terjebak dalam dunia KPOP sampai sekarang . First group yang aku mulaa kenal , semestinya lah SuJu rite ? But first group yang aku mula minat FT ISLAND . Sekarang pun aku still minat FT ISLAND but yang paling aku obses Infinite and SHINee ^^ Aku takkan lupakan K-drama , FTISLAND and SuJu yang dah buat aku kenal dunia KPOP ni !


Here gambar-gambar barang KPOP yang aku ada . Sikit je punn .



Ni gambar majalah aku yang berkaitan dengan KPOP


Ni poster-poster KPOP yang aku dapat or beli .


Ni kalendar-kalendar KPOP yang aku dapat or beli .


And last , barang-barang KPOP yang aku kumpul . Barang-barang ni , bestfriend aku yang belikan . Tanks a lot Fifi !


Oke , just itu je yang aku nak kongsi . HARHAR . Aku tak kisah menang atau tak yang penting , aku dah try join contest . Kbaii .

Aku tag :

                                        Ohyaa , Happy Birthday Hoya !! [Semalam]

No comments:

Post a Comment