Friday 9 March 2012

I don't knoww .

                                Love_forget_hurts_me_vs__you_memories_sad-71bacabf0ad142af6ae4786d351af8aa_h_large

Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Lama tak hupdett . Busy study leerr . Heh , ye letuww . Monthly test dah habis semalam so , bebass !! Huahua . Hari ni ingat kan malas nak pergi sekolah sebab ramai pergi perkhemahan . But bestfriend ramai datang so , join lorrhh ! Aku harap tak belajar . Lagipun , ramai pergi perkhemahan so , mesti cikgu malas nak ajar .LOL .


Semalam , aku sempat tengok markah Math aku . AAAAAAAAAAA ! Turunn sehhh ! Tak puass haatiii kott . 94% . Walaupun A tapi tak puas hati sebab soalan Math test kali ni senang . Kelas sebelah boleh dapat 100% , kenapa aku tak bolehh ? AAAAAAAA Bengang ! 


Sejarah ? Hmmm bolehlaa . Paling best time jawab test KKQ . Semuaa tak baca buku sebab KKQ tak tersenarai dalam 9 mata pelajaran yang aku ambil . Then , semalam time buat ..... bertukar-tukar kertas dengan kawan sebelahh . HAHAHA ! Tanks Azira . Bagitahu jawapan xD 


K , chow . Taktahu nak hupdett ape lagii .

No comments:

Post a Comment