Monday 26 March 2012

Blablabla .

                   

                                             Aku jeles dengan kecantikan Jongie -.-

Assalammualaikum , anyeonghaseyo !

Aku kena tag dengan Atin pasal contest yang Darla unnie buat tuh but aku belum prepare lagii . Unnie nak gambar-gambar yang berkaitan Aku dan Kpop . Poster-poster aku tu .. Err aku tak ingat aku sumbat kat mana . LOL Then e-pop aku .. Arghhh .. Tengoklah kalau rajin nanti aku ambil gambar tu semua .

Then then .. Result Monthly Test aku . OhMaii ~ -.- terukk ! 4A 3B 2C . HARHAR . Pandai dak ? 

MATH - 94%
 GEO - 90%
BM - 80%
BI - 62%
SCIENCE - 50%
SEJARAH - 73%
B. ARAB - 71%
Pen. ISLAM - 85%
KHB - 72% 
Aku memang terukk -.- Takpee , nanti PPT aku try dapatkan 6A 3B . PAT baru target 9A xD AMINNN ! 


Err .. Lagi ? Entahh . Takde story lagi kott . 


Kbaii .

No comments:

Post a Comment