Friday 30 March 2012

Friend...always loving you !!

Sebelum baca ! Tutup lagu kat blog ini dan buka lagu ini !


                                   This entri just for myself and my bestfriend !


Assalammualaikum !


Heh , aku baru habis nangis tahap gaban ni . That's because aku tengok balik gambar-gambar kat album lama . Serious , aku mennagis sebab perangai kawan-kawan aku yang dah berubah 100000% , i think .


Sejak akhir-akhir ni , aku banyak buat status kat FB and tweet pasal kawan aku . I don't know why . 









See ? Sedih aku nak buat status macam tu .

Well , Fifi pun dah mengadu kat aku . Aku pernah mengadu jugak kat diorang pasal ni tapi aku tak mengadu kat semuaa bestfriend aku . Aku just mengadu kat bestfriend yang sama perasaan macam aku .

Oh yaa , hari ni 'Hari Persahabatan Sedunia' rite ? Pagi-pagi aku dah dapat mesej from bestfriend aku , Wawa .

Ya Allah,berkatilah sahabatku yang paling ku sayang :)Cubit je pipinya kalau dia nakal :PPimpinlah dia kejalan yang benar :)Tapi jgn biarkan air mata jatuh di pipinya yang manis itu ya :(Kerana sebahagian semangatku ada di dirinya.SELAMAT HARI PERSAHABATAN SEDUNIA !

Apa guna ada hari macam hari ni tapi hubungan persahabatan kitaa ...... Erghh , sori kalau entri ni ada yang terasa but .. ingat lagi gambar ni ?


Aliaa and me ^^


Wawa ~ do you hear me ?


Azira , your eyes xD


Curi curi amik gambar x'D


Fieyka and Alia was missing ^^


And , gambar Triple A ^^



Triple A : Ain , Azira , Alia





Double W  :)


HARHAR . Aku tak sempat nak curik gambar Double F [Fifi & Fieyka] xD Lain kali ye ? 

Oke , korang tahu tak ? // Tak :P
 Rabu last week lepas solat Zohor , aku menangis ? Why ? Why ? Because of  you guys ! Aku tiba-tiba teringat Ain cakap

                                        Wani , kenapa kawan kita selalu bergaduh eh ?

Kenapa ? Kenapa Ain ? Huh , ada orang ketiga di antara kita . Ehh salah salah , member kitaa ada 7 orang so , ada orang ke-8 yang mengganggu hubungan bestfriend kitaa . Siapa ? Fikir fikirkanlah dan selamat beramal . LOL .

Kenapa aku rasa kita dah tak rapat macam dulu ? Susah senang bersama . Sekarang , susah .. sorang-sorang . Senang .. baru sama-sama . 

Sikit-sikit .. **** ! **** dan **** dan **** !!! Haishh .. Meluatt lah !! 3 kali **** tu nama orang yang sama yee ! Azira , aku rasa kita dah tak rapat macam dulu . Bilaa takde **** , baru kau cari aku dan member lainn .

Aliaa , kenapa sekarang ni selalu perli orang ? Cuba perli **** tu pulakk . Tahun ni aku rasa dosa aku lagi banyak sebab asik kutuk orang je . Aku dah lama nak buat pasal ni tapi tak berkesempatan . And hari ni baru buat sebab aku tak tahan dengan perasaan Fifi yang tak habis-habis text aku mengadu pasal bestfriend ni . 

Eeeee ... Please lah ! Aku benci diri korang sekarang ! Aku nak diri korang yang dulu !!

Tumblr_m1moxbrfnp1qm6jh4o1_500_large

I had an x-ray done today and they found you in my heart . The doctor said if they take you out , I would die , because I could not live without you such a good friend . Give this heart to everyone you don't wanna lose in 2012 including me if you care . Be honest and send this to anyone who made you smile this year :) Well , thank you for making me smile ^^

Mesej ni aku dapat dari Simaa and aku send kat semuaa member bestfriend aku . Aku harap korang takkan lupakan friendship kitaa ni till the world end . Aku menangis tau buat entri ni . Korang jangan menangiss . Aku saja buat entri ni sebab aku dah tak tahan dengan perasaan aku ni . Aku takut keseorangan . Aku nak korang sentiasa di sisi aku tak kira semua member atau 2 orang . Yang penting korang tak lupakan aku .


**** ! Disebabkan diaa Triple A pernah tak bertegur sapa rite ? Disebabkan diaa jugak Double W perli Triple A and Double F 'Lupa kawan' rite ? K , aku tak nak semuaa tu berulang since today ! Oke ? 


Remember , Triple A , Double F , Double W ..... I LOVE YOU SO MUCH ! I DON'T WANT MISSING YOU !! I'm missing you , missing you xD LOL nyanyi pulakk . HARHAR .


Kbaii . I LOVE YOU GUYS SO MUCH !

No comments:

Post a Comment