Saturday 17 March 2012

Sharing time ?

                    6400028663_ba41410798_z_large

Assalammualaikum , anyeonghaseyo  .


........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... --"


LOL . Ape kena dengan perenggan pertama aku ni ? Heh , perenggan ? Dah macam karangan pulakk -.- Straight to the point ! Malas nak merapu lebih-lebih sebab aku tak tahu nak buat intro . Itulah hasilnya .


Sedia maklum , semalam aku ikut Paklong aku pergi jenguk family belah isteri beliau . Maklong akulah kiranyaa . Aku pergi pakai baju polkadot hitam putih + seluar jeans + kasut raya tahun lepas // LOL + shawl hitam . First , aku pergi rumah kakak Maklong aku . Aku panggil Maklong jugakk . Kat sana .... Ade Byond ! LOL poyo . Well , rumah aku kan takde Byond so agak batak sikit xD Then , aku sempat hupdett kat situ semalam . And and and .... Aku sempat tengok 'KPOP Star Live in Niigata' kalau tak silap namanyaa . Excited gilaa sebab ade laki-laki aku xD // LOL . Tapi tulah ... time Infinite je dah kena balik . Tsk . Retak hati aku ! Padahal dah excited gilaa babeng .


                                           Yeah !! Kejap lagi Infinite !!! 

Redha jelahh . Walaupun dah tengokk tapi entah excited gilaa pulakk semalam . Balik tu kat dalam kereta , aku dengar semua lagu Infinite kat phone . Sampai habis bateri . Heh . Takpe , aku boleh tengok banyak kali nanti .

Then , pergi rumah pokcek . Heh ,pakcik jelahh . Dia ada anak perempuan and tua setahun dari aku . Aku panggil Kak Aina . First mase jumpa time salam , diaa cium tangan aku . Isokeyy .. Aku ingatt diaa junior aku but bila abang sedara aku caap diaa form 3 , OMG ! Malu aku !! Patutnya aku lah cium tangan diaa . Alahaii .. Balik nanti jelahh aku cium tangann diaa . But balik pun dia cium tangan aku . Aku cakapp 


                         Eh , Sayalah cium tangan akak . Saya junior .


Dia pun macam malu-malu je . 


Yang aku ni pun satu . Nak gila borak-borak dengan kak Aina tapi tulah , duduk kaku kat sofa . LOL . Aku ni jenis yang pendiam and pemalu sikit orangnya . Sebijik macam Myung Soo . // Heh Lololol . Bila dah nak balik , baru aktif sikit . Arghh .. Menyesall . Teringin gilaa nak interview dia :


                               Ade blog ? Minat KPOP ? Nama FB ?


Itu antara 3 soalan utama yang akan aku ajukan kat orang-orang yang aku jarang jumpa . // Wartawan ke aku ni ? -.- 


Oh yaa .. Kejap lagi mak aku cakap nak pergi rumah kazen aku atau lebih dikenali sebagai madu terbaru aku . Siaplaahh kau ! Aku tunggu gilaa hari ni tiba . Aku dah ready dengan senapang beruangg aku ni . LOL .


Then then , semalam ade sorang madu aku dah letak jawatan sebagai 'L's Wifu' . Heh , berkurang sikit madu aku . Dia kata diaa sukaa kat Hoya pulakk . HAHA . Tak sangka kott . Aku pun kenakan diaa yang aku pun tengah suka kat Hoya sekarang ni . Joking je ! Aku still dengan MyungMyung . Diaa marah gilaa babengg !! xD best pulakk kenakan diaa . Dia suruh aku cakap kat L yang dia nak cerai dengan L . LOL . Kitorang memang suka berangan . Heh . 


Dah , dia kata esok jumpa diaa kat mahkamah .Thanks to you too sebab dah divorce dengan diaa . Promise with me that you not comeback again to him or you wil die . Arasso ?

Sori , English broken --" Bila baca balik mesej aku dengan dia , lawak gilaa babeng ! Memang perasann gilaa lah .


                                   




Suka gilaa ayat LeaderGyu ni ^^ K , chow !

No comments:

Post a Comment