Thursday 15 March 2012

Hot ~

                 Tumblr_m0ntee7qk41r4zo93o1_500_large 

Assalammualaikum !


OMG OMG OMG ! Wat De Hel ?? LOL . Heh , aku tengah panas tahap gaban sekarang ni ! Puiiii . Aku bunuh jugak karang si Ye Rim ni ! AAAAAAAAAA ! Omegott omegott !


*tarik nafas panjang , Hembus perlahan-lahan* 
Fuhhh ~ aku baru tengok SFB Ep13 . Heh , serious .. Entah berapa banyak pahala aku dapat tadi time tengok drama tu . LOL . Mengucap je time tengok si Ye Rim bangang tu , pegang tangan laki aku .




OMG OMG OMG !! Nak menangis aku ! Panas + menyirapp je aku tengok Ye Rim tu . Dahlah kaki aku sakit sebab terlanggar meja tadi . Bertambah bengang laa !


Myungie , please .. please don't curang with me ! // Heh , LOL puii . Hanya tuhan je yang tahu perasaan aku time tu . Mak aku pun pelik tengok perangai aku yang dah macam orang gilaa time tengok part tu . 


                                               Kau kenapa ?


                                               Suami curang .


Mak aku pelikk . Heh . Mak aku tak tanya pulakk suami aku yang mana . LOL . Sebab mak aku tahu , Myungie sorang je laki aku yang berlakon kat SFB . Heh . Inspirit and eLement sekalian , jom bergabung dengan aku bunuh si Ye Rim tu . // LOL . 


K , hot hot ! Chow . Nak cool dengan solat Zohor . Kbaii .

No comments:

Post a Comment