Saturday 24 March 2012

What's up ?

                                      Tumblr_m17p4iha8c1qei4ino1_500_large

Kenal tak abang-abang hensem kat atas ni ? HARHAR . Aku kebas Peniel D. Shin dulu . Gaya diaa ala-ala Mir sikit aku tengok :P


Assalammualaikum , anyeonghaseyo .


Berapa jam aku tak hupdet ? -.- Harhar . Hari ni aku kena bebel dengan mak aku sebab susah nak bangun solat Subuh . Tapi aku bangun jugak dalam keadaan 'mamai' . 


Aku tengok ulangan Music Bank yang pukul 0025 tu sampai habis semata-mata nak tengok laki aku >O< SHINee leerr . Tu sebab liat nak bangun . Aku balik sekolah kan lambat so , aku tengok ulangan . Aigooo .. Jjong macho laa ! Minho makin hensem ! Onew still dengan ketampanannya ! Taemin still dengan kekiutannya ! Key still dengan kecoolannya ! // Merepek again -.- Bukan aku dah story pasal diorang comeback ke ? Heh , takpe aku nak SPAM banyak-banyak pasal diorang . Luls


Ekceli nak baca FF tapi entah kenapa aku nak bukak asik 'Error' je . Tsk . Aku tengah syok baca dah nak masuk chapter 26 , tak boleh bukak . Erghhh .. Nak menangis rasanyaa !! 7 Torturous Guys . FF ni best tahap gaban !! Gelak sorang-sorang aku baca . 


Ohyaa .. Pasal gambar permulaan entri aku ni , group baru . Heh , aku dah kata Peniel D. Shin tu aku kebas dulu . Sebab gaya diaa ala-ala Mir sikit . Rap diaa omo ~ Bagai nak rak aku menjerit dalam hati semalam time tengok diorang perform lagu Insane . Harhar .


K , chow .


Harhar . Aku ingat nak tukar skins sebab ade sorang insan ni skins sama macam aku . LOL kebas jee . Tapi malas pulak nak kena edit balik . Tengoklah kalau rajin malam nanti aku tukar . 

No comments:

Post a Comment