Monday 19 March 2012

Can I Do It ?

                    image

Assalammualaikum , anyeonghaseyo .


Can I do it ? What ? Scorpion Dance ? Yeah ~ Why not ? 


OMG OMG ! Nak patah rasanya lutut aku ni semalam . Bangun tidur je , Scorpion dance . Sampai time mandi pun nak buatt ? Heh , pernah laa satu kali ni , aku buat Scorpion Dance time mandi . Then , entah camne aku hilang imbangan , terus terjun kat dalam tab mandi . LOL HAHAHA ! Nasib baik aku dah penuhkan tab tu dengan air . Kurang sikit rasa sakit . Aku gelak sorang-sorang kat dalam tab tu . Terasa macam orang gila . Dengan jatuhnya + gelak sorang-sorang . 


Yang aku ni pun satu , buat Scorpion Dance kat dalam bilik air . Keluar tandas je , mak aku tanya :


                                                 Kau jatuh ke ?


Aku gelakk xD


                                              Tiru Infinite laa tu .


LOL Mak aku pun dah tahu . Heh , aku suruh mak aku buat , mak aku taknak . Then , semalam test lagi buat Scorpion Dance dengan adik sedara aku . Mau aku gelakk gilaa-gilaa tengok diaa jatuh . Tapi diaa buat jadi kott ! OMG jeleshh . Aku suruh diaa ajar , diaa taknak . KedekMu // Kedekut ilmu . Nak je Fly High pergi dorm Infinite suruh diorang ajar . LOL


Another story , Sabtu haritu aku pergi rumah kazen aku tu . Ekceli aku nak berdebat dengan diaa pasal Myungie , diaa pulakk pergi ambik kakak diaa kat Universiti . Then , sementara tunggu diaa balik , aku layan SBS Entertainment Awards . Layan punya layan , aku tengok info lepas habis cerita tu , ade SBS Gayo Daejun . Mau aku melompat time tu jugakk ! Tapi aku waras lagi so , aku senyum sorang-sorang kat sofa . Mak sedara and mak aku semua borak-borak so , tak perasan lah aku ni mcam orang gilaa .


Nak tunggu SBS Gayo Daejun tu lambat , budak-budak nak tengok katon , terpaksa mengalah . Dalam hati


                              Menyebok la ! Aku nak tengok Infinite dohh .


LOL heh . Tapi nasib baik laa kazen aku tu dah balik sebelum SBS GD tu start . Dapatlahh tengokk . Budak-budak pun blah laa . Mane diorang faham KPOP tu hape . Yang tahu pun maybe adik sedara aku tu je dalam kalangan budak-budak tu . Dia pun tahu aku gilaa kat KPOP sampai dalam kereta pun nak nyanyi lagu Be Mine .


Tapi aku tak tengok habis laa SBS GD tu . Sempat tengok part 1 . Oke , Infinite dah lepas takpe but SuJu tuu !! Tak sempat . Tsk . Sedih . Aku sukaa tengok time artis SME bergabung buat oketstra // ejaan ? ! Dance Eunhyuk , Taemin and Kai ... *O* serious best !!


Ohh .. hari ni start sekolahh . K , paling malas nak pergi . Dah cuti lama so , malas laa nak pergi . Aku taktahu laa ade homework ke tak . Aku tak check pon beg sekolah aku . Tengok jadual , dah layan blog xD Tiru laa perangai aku ni . Konfem dapat A+ kat exam . LOL Kbaii .

No comments:

Post a Comment