Thursday 22 March 2012

Let's Story !

                             image

Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Aigoo .. Dah lama aku tak hupdett -.- rindu ? LOL . Aku agak busy 2 hari ni terhadap result Monthly Test . Mak aihh ~ setakat ni baru dapat 3A 3B 2C . Teruk rite ? Aku ambil 9 mata plejaran so yang belum dapat GEO . Jangan tanya markah aku berapa . Cukup kasi gred . Oh yaa .. Entri aku kali ni agak panjang so , kalau malas nak baca , blah !


First , kecomebackkan // LOL suami aku !! Finnaly .. diorang comeback jugakk selepas bertahun aku berjanggut . OMG OMG OMG ! Teaser diorang smart !


               

Rambut maknae panjang dalam sesetengah part . HAHAHA cute ! Onew aku >O< macho gilaa babengg ! Serious aku cairr *O* ONEW ONEW ONEW ~ SHINee is back ! Luls .


                          image 


                          image

Aku sayang SHINee !!! >O<


Oh yaaa , dah dengar Be Mine versi Jepun ? OMG again ! Smart dohh MV tu ! Macam orang gilaa aku tengokk . MyungMyung and Dubu .. Tak habis-habis buatt aku cair kat setiap MV baru diorangg . LOL SHINee and Infinite memang berkarisma tahap gaban ! Ohh .. B1A4 , Teen Top , BLOCK B jugakk . Aku tengah gilaa kat diorang sekarang ni . SUPERB DAEBAK !


Another story pasal aku . LOL Masa hari first bukak sekolah . Aku datang-datang je , Danish jerit 


                                                            Wani ! Kita jadi MC hari ni .


asdfghjkl ~ Aku belum prepare langsung untuk jadi MC perhimpunan haritu . Aku sepatutnya jadi MC last week tapi cuti . Cuba kasitahu sebelum cuti . Dapatlah aku prepare !


Time berucap // LOL aku dengan Danish dah cuak tahap gaban . Dengan microfonkejap sihat kejap tenat . Bangang je . Pluss , Danish tersasul .. Heh , kesiann diaa . Then aku kasitahu Danish 


                     Bayangkan Danish Minho , Wani Onew yang tengah jadi MC 


LOL Kitorang punyelah gelakk . Lagi nervous adalahh ! Dah habis perhimpunan , Wawa tanya


                           Apa korang cakap tadi ? Laju sangat . Aku tak faham .


LOL aku sendiri pun taktahu apa yang aku berucap . Mmeang perhimpunan minggu ni teruk tahap maximum lah ! Aku serikk aku serikk ! Taknak jadi MC lagi . Serious aku serik !


Then pasal jumpstart ! Lagilahh aku tak prepare ! Mata pelajaran Sains and Math . Satu jumpstart setengah jam . Gilaa babeng aku cuakk ! Math aku ade yang tak sempat buat sebab dah balik . asdfghjkl ~ Dah tahu setengah jam buat time dah nak balik . Erghhh --"


And and and .. Tak cukup pasal tu , aku dapat tahu yang kelas aku kena tukar kat tingkat 3 . 


                                                   



pffttt ... Aku benci ! Aku nak kelas asal ! Aku tak sukaa kelas baru ni . Tak best tak syok tak cool !! LOL Aku tahu ramai tak puas hati kelas dah tukar . Terutamanya akulah ! Lainlah ade lif or tangga bergerak . Memang aku sukaa . Kalau schadule hari Selasa , meraung aku nak naik tangga ! Buku tebal-tebal . Puiihhh ! Berat nak mampuihh -.-


                                      image


Tsk . Hanya Tuhan je yang tahu betapa beratnya beg aku time hari Selasa .


Ppyong .

No comments:

Post a Comment