Sunday 11 March 2012

School Holidayy

                    Tumblr_lw9k4ezf8x1r54gdvo10_r1_500_large

Assalammualaikum and anyeonghaseyo !


School holidayy dah start semalam . Yeayyy ! Enjoyy this holidayy walaupun seminggu je . K , result BI dah dapat . Heh , 62% je ? Ahahaha . Teruk-teruk . Now , yang dah dapat BI and Math . Math aku dah kasitahu kan aku dapat berapa ? 94% je . K , teruk .__.


Tadi , aku dapat panggilan from sorang kakak ni dari Penang . I know jauh from Banting ni . Dia kata nak interview aku pasal 'Anti Merokok' kat dalam phone . Macam-macam soalan diaa tanyaa . Nanti aku dapat cek RM15 kalau aku jawab soalan yang diaa tanya pasal 'Anti Merokok' tu . K , bolehlah aku jawab . Nanti dia pos cek tu . Tanks !


Dream Team harituu ..... AAAAAAAAAA ! Serious , best gilaaa babengg ! Aku sukaaa Dongjoon !!!!!! Meltingg *O* Gentle gilaaa diaa taim tu . Aku sukaa diaaaaaaaaaa >o<


Btw , aku dah tukar skins . Nak tukar lagi tapiii .. malas pulakk . 


K , chow .

No comments:

Post a Comment