Friday 16 March 2012

blahblahblah

                                

Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Hari ni aku lambat hupdett . Busy pergi jalan-jalan lerr . Heh , aku beli manga baru lagi . LOL manga yang aku beli 2 hari lepas pun belum habis baca , dah beli yang baru . Aku peminat setia manga ! 


Oh yaa , nak cerita ni . Semalam ayah aku ajar aku bawak kereta . LOL // tu pon nak ceritaa . I know , walaupun aku ni bawah umur . Tapi ayah aku beria-ia sangat nak ajar aku , aku pon excited lerr . Ekceli ayah aku nak ajar mak aku , aku pulak kacau line xD Dah terer ! LOL Aku bawak kat kawasan kampung jee . Berani lah jugakk . Kau berani macam aku ? 14 tahun dah pandai bawak kereta . Ade ade ? // LOL heh .


OMG ! SFB ep 14 dah keluar ! Tapi aku belum download . Ep 13 pon tak habis tengok . Sebab jelesh pasal semalam . Ye Rim bangang ! Aku terus stop . Tak sanggup nak tengokk part Myungie dengan Ye Rim tu . Tsk .


Eh kejapp . Haa takde papelahh . Haaa .. Aku ingat nak buat cover untuk FF baru ni . Tapi aku kat rumah mak sedara pulakk . Aku hupdett ni pun guna komputer diaa . Then aku ingat nak letak hero Honggi . But kawan aku si Fifi tu suruh letak Myungie . Masuk ni , dah 5 kali hero FF aku watak Myungie . Heh heroin dengan Ji Yeon . Takde orang lain ke ? LOL aku sendiri yang pilih . Sejak diorang buat couple MyungYeon ni , hati aku tak tenteram bila tengok Dream High 2 . // LOL heh puiii . Macam hape je . asdfghjkl ~ Serious , aku jeles !


                  Ye Rim .. Kau .. Kauu .. asdfghjkl .. Musuh ketat aku !


K , chow ! ^^

No comments:

Post a Comment