Saturday 18 February 2012

Aku bosann .



Assalammualaikum and anyeonghaseyo !


Err .. title aku agak pelik sikit . Tapi aku memang bosan pun sekarang . Tengah tunggu ape entah yang aku download nie . Sementara tunggu download , aku hupdett kejapp . 


Err .. but , kejap ! Gambar atas tu aku edit ! JANGAN CURI ! Aku edit sendiri . Kalau nak gambar macam tu , nanti aku ajar . Tengah takde mood nak ajar sekarang . Ekceli , aku taktahu pun nak hupdett ape . Nak layan FB , macam malas pulakk . 


Semalam , cikgu kesayangan aku last . Tsk . Menangis gilaa-gilaa babeng lah aku ! Aku menangis paling teruk taim tengok beliau menangis jugakk . Beliau terharu tengok aku and geng pertanian kasi hadiah untuk diaa . Special aku and the geng buat hadiah khas untuk dia . AAAAAAAAA ! Memang specialll ! Penat perah otak nak hadiah ape . Heeee ~ Bangga nie !!


K , wanna chow ! 

No comments:

Post a Comment