Wednesday 22 February 2012

Bad Mood tahap gaban ! >= I

                  Tumblr_louno87dpy1qftxmno1_500_large

Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Today , wanna to story about someone who make a bad mood to me every day ! Lol . Tetiba pulakk speaking .__." Straight to the pointt .


Ingat lagi tak pasal budak baru kat kelas aku yang aku cerita kat entri sebelum ni ? Yeah ~ si capital F yang bangang lagi membengangkan tuuu ! Semalam , selamba badak ternakan diaa je nak tengking-2 bestfriend aku ! Mentang-mentanglah aku pergi solat Asar , so kesempatan dalam kesempitan nak buli kawan aku ? Yo ~ come on lah badak ! Berani buli aku dulu ! 


Kalau lah aku ni jahat , bak kata Luqman , dari dulu aku nyah kauu ! Masuk kelas aku yang diberi nama 2KAA . Kelas Aliran Agama wooo ! Tapiii , perangaii takde agama ! Kan dah terlepas apa yang terbuku kat hati aku selama ni . LOL .


Okeoke , aku ni pun satu . 2KAA tapi mengutuk orang xD . Tu salah satu tabiat buruk aku . So , jangan nak ikutt yerk ! Capital F yang poyo tu , insaflah sebelum aku menginsafkan kauu . Aku insafkan orang memang terukk . So , reday for it !


Another story pasal budak tu , time bila entah tapi yang aku ingat time BM laa . Oke , aku taktahu kisah yang sebenar walaupun ade kat tempat kejadian time tu . Luls . Kan dah merepek . Then then , Bestfriend aku , Fieyka ! Budak tu ambil tempat duduk Fieyka . Fieyka cakap baik-baik , budak tu marah-marah . Then then , Fieyka kata budak tu cakap sumting yang membabitkan seluruh classmate aku ! heyy yo ! Termasuk aku sekali lah ! Puiiiiii ! Kau baaikkkk sangat ke ??!! Hello , sejak kau masuk kelas aku tu , tak pernah sekalipun aku tengok perangai kauu macam classmate aku yang lainn ! // Kembang ah korang .


Seriously , first time aku tengok budak yang palingg aku ANTI . Yelah tu ? Aku susah nak benci orang tapii , entah kenapa budak tu aku rasa senang nak benci . Heh . Merepek . So , kalau ade yang nampak aku rapat dengan dia , itu acting semata-mata . Aku bakal jadi pelakon nanti xD . Lol .


Kbaii .

No comments:

Post a Comment