Friday 24 February 2012

TEDA's Boy Junior Are Hot ?!

                    Amyqzagcqaa-tam_large
Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


 Heh , tajuk aku pelik sikit . LOL . Entri aku kali ni pasal budak-budak junior sekolah aku . Lelaki jela and tak semua lelaki . Sebahagian jee . Serious , betul ke dorang tu HOT ?  Terutama si Amsyar =P // Fieykaaaa ^^


Amsyar menjadi buruan kawan-kawan aku terutama si Fieyka . Heh . Comel tu , memanglah comel . Tapi , entah aku taknak join dorang cari pakwe-2 junior . LOL . Tak matang . Heh . Aku setiaa dengan laki-laki aku .


Fieyka dah angauu gilaa dengan si Amsyar tu . Heh , sori kalau ejaan Amsyar tu salah . Yang , penting bunyik sama . Auni and Alia pun . Tak habis-habis dengan juniorrr . Be like me , Single and Simple ! Luls .


K , tu je kott . Ekceli nak cerita lagi pasal junior tapii , dah lupa nak buatt ayat ape . Aku ingatt hari ni hari Sabtu sebab semalam sempat balik kampung . Heh . Aku dah tukar gif kat tagboard aku tu . Buatt sendiri tau !


Kbaii . JANGAN CURI GIF TU !! PENAT AKU BUATT !

No comments:

Post a Comment