Tuesday 7 February 2012

random #

                   Tumblr_ly7oa2ud4g1qckf2oo1_r1_500_large

Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Aku baru habis buatt FF baru . Arghh ! Merah mata aku buat FF tu semalam . Aku ingat nak buat pagi semalam tapi disebabkan parents aku ajak pegi jenjalan , aku buat malam jelah . Hasilnya , mata aku sakit . Aku buat dari pukul 9 kot lepas solat , sampai pukul 11 . Bertungkus lumus aku buat FF tu . Entah kenapa aku syokk gilalah buat FF tu . Maybe sebab FF tu ade Myungie and Yeollie ? Luls . Aku buatt genre sedihh . Taktahu laa menjadii ke tak . Aku kan taktahu nak buat genre sedihh . Try jee . Oke , straight to the point .


Random 1#
-Hari nie aku rajin nak tolong edit blog kawan aku . Kesiann dorang . Mujurlah korang dapat kawan macam aku . Luls .


Random 2#
-Aku ingat nak buatt homework BM . Mr. BM dah panggil aku dari tadi tapi aku buatt tak layan jee . Takde mood nak buatt .


Random 3#
-Err .. Beast comeback last week ke ? Aku tak tengok Music Bank . Ulangan pun aku tak tengok . Tsk . tapi lagu baru diorang best . Aku dah dengar . I Knew It kann ? Err .. kalau salah sori . Sebab aku nie bukannya loyal Beauty sangat . Lol .


Random 4# 
-Aku ingat nak letak FF Christmas Love tu kat blog FF tapi malas . // aku semuaa malas . Entah . Tetiba je takde mood . Aku nak layan Shut Up Flower Boy Band ep.2 nie . Haritu tak sempat layan sebab balik kampung . so , hari ni peluang aku nak layan puas-2 .


Random 5#
-Tajuk FF baru aku , CAN U SMILE . AAAAAAAAA ! Seriously , tercapai jugakk aku nak buat FF letak tajuk tu . Selalunya tak berkesempatan . Luls .


Tu je . Sekarang aku tengah gempak layan lagu nie . Serious , tak boleh tidur aku kalau tak dengar lagu nie . Kbaii .




                                 Suka gilaa babeng lah aku kat lagu nie !! *O*

No comments:

Post a Comment