Friday 17 February 2012

random #

                  Tumblr_lzgfu1vtph1r5z2n4o1_500_large

Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Straight to the point .__."


Random 1#
-Aku dalam proses buat FF seram . Taktahu la menjadi ke tak . Aku try je dulu . Sebab aku ingat nak hantar FF nie kat contest tu . Tapi kalau tak siap , aku hantar [CAN U SMILE] laa .


Random 2#
-Aku sekarang nie more to Infinite kan berbanding SHINee ?? Err .. kesiann dorang . Takpe , nanti bile dorang dah comeback , aku kasi 100% tumpuan kat dorang (Y) 


Random 3#
-Aku tengah belajar buat tutorial . Baru buat 3 . Heeee ~ sila beri tunjuk ajar !


Random 4#
-Kejap lagi aku nak beli hadiah untuk cikgu . Err .. aku sayang cikgu tu ! beliau akan berpindah ke Perak esok . Tsk . Saya sayang Cikguuuu !! Menangis gilaa-gilaalah aku selama 2 hari tu . Asalkan nampak beliau je , aku menangis . Serious , sedihh gilaa babeng beliau nak pindah . Tambahan pula , aku rapat dengan beliau . // Err .. asal ayat aku macam karangan pulak nie ?  


Random 5#
- Kbaiii O/


                                    SAYA SAYANG CIKGU !! HARAP CIKGU TAHU !!

No comments:

Post a Comment