Saturday 4 February 2012

New Skins Againn !

                   

assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Hari ni aku tukar skins lagii . Urghh ~ rambang mata sehh tengok skins tadi . yang bengangnya , bila aku dah letak skins yang aku nak pakai , baru jumpe skins SuJu yang baru ! AAAAAAAAA ! Seriously , AWESOMEE WEIII ! tapi , aku dah edit skins sekarang nie pulakk . Kyahhhhh // scream . Luls . Watever lahh .


Aku pun tukar lagu jugakk . aku ingat nak letak Lovey Dovey . Then , tadi saje bukak lagu Walkin' . rasa macam best je letak kat blog so , aku letak lagu Walkin' . Tak jadi letak Lovey Dovey . Tsk . Tak kesahlaa . Yang penting lagu yang aku letak semuaa best . Luls .


Now , aku nak story pasal sekolahh . Aku sukaa gilaa taimm BM ! Haritu entah mood ape cikgu kena , baikk gilaa babengg . Cikgu kasi bukak ape je yang aku nak bukak kat komputer sekolahh . Waaaaaa ! FB laa of course ! xD Haha . Then , haritu lagi . Cikgu suruh pejamkan mata then bayangkan orang yang aku suka . bukan aku sorang lah , buat classmate perempuan aku . aku pun taktahu kenapa . aku bayangkan jerlaa . Tapi , aku taktahu nak bayangkan siapa . Husband aku kan ramaii . Lol . Lastly , aku pilih Myungie . Dah kelam kabut sangatt . AAAAAAAA ! Sori husband aku yang lainn . Luls .


Oke , aku nak story tu . Kbaii .


                                                  Skins baru comel ! *O*

No comments:

Post a Comment