Saturday 25 February 2012

Assignment x__x

                  Tumblr_lzhtkt8u7w1qkhgmto1_500_large
                                                   Myungie , look at me please ! xD

Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Assignment ! Assignment ! Assignment ! Assignment ! Assignment ! Assignment ! Assignment ! Assignment ! Assignment ! Assignment ! Assignment ! Assignment !


Assignment ? Heh , mengalahkan mahasiswi pulakk assignment-assignment ni . Ekceli assignment ni cikgu kasi minggu lepas dan tempoh masa buat just 2 minggu . But aku baru nak start buat hari ni . Hebak dak ? LOL . 


KK , tadi usha-usha kejap belogg Alia . Diaa tukar skins ! Ohsemmmm ! Tapi , ade nama laki aku kat situ . Myungsoo . Ape kes ni ? Cewaahh . I know , Alia tak sempat edit lagi kott . Sebab hari ni diaa pergi Program Pertolongan Cemas  kat sekolaa . Aku tak joinn . Kenapa ? Heh , lagi mau tanya ! Malas leerrrr !!


Then then , semalam ade sesi pemilihan ketua and penolong ketua pengawas .  Oke , serious aku tak puas hati gilaa babeng terhadap pemilihan ketuaa pengawas . Why ? Don't know lerr . Aku lebih relaa letak orang lainn daripada diaa . Heh , ramai jugakk yang tak setuju budak tu jadi ketua pengawas . Tadi bukak FB kejap . Yeahh ~ kawan aku buatt status diaa tak puas hatii . Sep ! Hewhew .


Another , tengok berita semalam ? Ade rompakkan kat kedai emas . Kedai emas tu kat sebelah ofis mak aku ! Alhamdulillah dia tak rompak ofis mak aku . Ade ape je punn kat ofis tu . Heh .


K , chow !

No comments:

Post a Comment