Saturday 18 February 2012

new cover =D



Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Err .. atas tu , cover baru untuk FF seram ciptaan aku yang akan datang . LOL . Ekceli aku nak buat watak 5 orang je . Ji Yeon , Lee Joon , So Yeon , Sulli and Sunny . Tetiba je pulakk muncul si Myungie . Muahahaha . Panjang cerita macam mane boleh terselit si Myungie nie . 


Aku cerita kat Fifi watak and jalan cerita FF ni . Then , dia kasi idea untuk jalan cerita tu . Aku saje cakap , watak yang dia tambah tu , sesuai untuk Myungie . Then , diaa hantar mesej jalan cerita tu , ade watak Myungie . Heh , sekali ade LJoe . Diaa memang sukaa menambah watak . Pelikk aku . Bilaa suruh buat FF sendiri , taknak . Heh .


K , aku nak edit gambar abang sedare aku , kecoh suruh tolong edit . Jelly dengan henset baru diaa , Samsung idamanku . Diaa yang dapat !! Haishh .


K ,chow !

No comments:

Post a Comment