Sunday 12 February 2012

tanks and story .

                    Alw9c0acqaaa4vn_large
                                                       Myungie ~ gift for me to ? xD

Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Entri aku hari nie , ade duaa tajukk . Heeee ~ aku start dengan 'TANKS' dulu laa . Oke , kat sini aku nak kasi jutaan tanks kat sesiapaa jee yang dah follow aku ^^ Aku sayang follower aku ! Tanks guyss . Tak sangka korang nak follow blog buruk aku nie . Tsk . 


Second , pasal 'STORY' . Err .. ekceli aku taktahu pun nak story ape . Semalam tak dapat tengok Birth Of Family . Tsk . Balik lambatt . Sekolah pun satu ! Asal ganti hari Sabtu ?? Dah tahu orang nak holiday lepak tengok TV , terpaksa pergi sekolahh . Haisshhh . Nak download , malas pulakk . Tengok ulangan jeelaa . Myungiee ~~ Then , time Science , Heeeee ~ aku sukaa Science ! Cikgu baikk . Cikgu macam tahu-tahu jee classmate aku penat so , dia kasi rehatt . OhMaii ~ serious , BEST ! HAHAHA . 


Aku dah tukarr laguu . best tak ? before ni , lagu FTI . Then , sajee nak tukar . Lagu sekarang nie best ! // Aku semuaa best . LOL . Oke , Mr . Homework tak siapp lagi nie . Tadi ade mood nak buat but tetiba lepas lunch dah takde mood . Luls . Main badminton dengan Haiqal . Muahahaha . Takde kerja . 


Kbaii .

No comments:

Post a Comment