Friday 10 February 2012

Forever , Pumpkin ! :D

                  Tumblr_lyvhegeier1qeb4lzo1_500_large
                                                       OMO ~~~ KyuMin !! *O*

Assalammualaikum and anyeonghaseyo !


Errmm , entri kali nie , entah kenapa aku nak buat pasal Pumpkin aku tuh . Heeee ~ Tadi saje jelah blogwalking blog-blog orang . Kebanyakan blog yang aku lawat , semuaa pasal EvilMaknae tuh . So , aku nak buatlah pasal Pumpkin aku ! ^^ AAAAAAAAAAAA ! Kenapa Pumpkin aku tu comell sangatt ? Semalam layan MV Bonamana kejapp , rindu tengok dia kat situ . Atotototo ~ // Err .. kan aku dah gilaa . Sempat jugakk aku layan Pit-a-pat Shake . OhMaiii ~ kenapa Pumkpin aku harus dengan Hyorin ? // Err .. aku taktahu la betul ke tak ejaan nama Hyorin tu . Serious , JELLLLLYYYYYY !!! Tsk . 


Bercakap mengenai KyuMin nie , aku dah plan nak buat FF watak diorang . Semuaa idea dari aku and tajuk dari Fifi . Heh . Ade laa sikit-2 idea si Fifi tolongg . Tapi taktahu bilaa nak buatt . Aku ingat nak buat Pumpkin jadi hero tapi si Fifi tu , nak EvilMaknae diaa jadi hero . Huh . FF siapaa sekarangg ??
Bhahahaha !!! Then , terlepas cakap nama Donghae pulakk time bincang jalan cerita FF tu . Padahal , Fishy tadek kena mengena pun dalam FF tu . LOL . Ehemm , aku selalu sangat cakap Fishy tu abang aku . WHY ?? entahh . Heh . Maybe FF sebelum nie , aku buatt Fishy jadi watak abang aku so , since tu kott . HAHA .


Oke , aku taktahu nak buat ape lagi so , Ppyong ! O/


                    Fqbdt_large
                                       Saengil Chukahaeyo Choi Siwon !!


Err .. nie ke teaser lagu Superhero SHINee ? Onew !!! *O*





         

No comments:

Post a Comment