Wednesday 22 February 2012

Super Junior

            417379_392469087434546_100000143751429_1719455_1520731760_n_large
Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Tadi dah kutuk-kutuk , sekarang mahu layan lagu balad . Lol . Tajuk aku pelik tak ? Tetibe je ' Super Junior ' . Heh . 
Tsk . Sedih pulakk lagu-lagu balad SuJu nie . Entah kenapa aku ade mood pulakk nak dengar semuaa laguu-laguu 2011 SuJu . Heh . Kan dah tukar lagu dah tadii . Waaaaaa ! Merdu jee dengar suara MaknaeKyu . Hewhew . Marah Simaa and Fifi . Dahlah aku kenakan dorang aku nak curi Taemin . Kahkahkah ! 


Forever takkan lupaa Pumpkin akuuu ! >o< Lagu Memories bestt gilaaa ! Oke , aku dah dengar banyak kali sebelum nie tapi tak menghayati sangat laa . Tadi dengar and menghayati gilaa-gilaa . Melodi laguu tu indahhh sangaattt ! Then , Storm ! Best gilaaa ! // Aku semuaa best . Tersentuh hati aku dengar lagu-lagu balad diorang . Sweett ! Walkin' ! Yeahh ~ forever best laguu tu ! Relaks je dengarr . Nak jadi ringtone phone ! Heh . Samsung pun tak dapat -__-


K , wanna chow ! Ppyong ^^

No comments:

Post a Comment