Monday 20 February 2012

hupdett sebelum ke sekolaahhh

                  Tumblr_lzc2zqfwef1qd4ap1o1_500_large

                                         Renungan and mata diaa ! *O* // melting .

Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Heh , hupdett sebelum ke sekolahh . Aku dah berapa minggu tak tengok Music Bank . Balik sekolah aku rasa makin lambat . Sakitt jee hatii ! Nak tengok ulangan , mata dah gediks nak tido . Terpaksa leee download . Heh , SHINee bilaaa comebackk ??!!! Kata bulan duaa . Takde punn . Berjanggut eden tunggu !Tadi cari follower . Kebanyakan yang aku jumpee ... Inspirit !! Yeah ~ aku boleh share pasal Infinite dengan dorang . LOL . 


Another , semalam Fifi mesej-mesej dengan aku . Dia kata dah jumpaa sponsor for ******* . Heh . Aku taktahu amende . Diaa kata Auni yang jumpaa . Heh , Auni Rock !! Then , dorang ajak meet can McD Sabtu nieyh . AAAAA ! Aku dahla tengah kopak ni sebab beli manga . Ajak pegi McD pulakk . Korang belanja lahh ! 


Then , fieyka and Fifi komen pasal cover FF yang aku tunjuk 2 hari lepas . Cehh . Banyak pulakk komenn dorang .__." suruh buat tulisann berdarah laa . Aku memang fikir nak buat cenggitu tapi aku tak jumpa font tu . Camne nak buatt ? Sape nak tengok , ni haa . // ade ke nak tengok ?




Buruk punn . // Forever taktahu buat cover . Keyh , nak chow pergi sekolaa . 


Ppyong !

No comments:

Post a Comment