Saturday 4 February 2012

Love it !

                   Tumblr_lyofcxgvom1ql7vmko1_500_large
                                                  OhMaiiii ~ // Melting . *O*

Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Aku baru habis tengok Shut Up Flower Boy Band ep. 1 . Waaaaaaa ~ serious , best gilaaa babengg !! Aku tengok menjerit sensorang . HAHA . Tapi lakonan diaa mantap sehh ! Sedih aku tengok taim part Myungie sedih . Aku pun turut sedih . Tsk . Luls . Lain macam pulak aku tengok dia tanpa 6 member lain . Ahakss . Walaupun aku belum kenal watak-watak drama tu , tapi aku suka tengok leader and Myungie ~ ^^ leader diaa hensemm sehh ! Ahakss . Semuaa hensemm laa . Lol . AAAAAAA ! Sekarang ni aku tengah download ep.2 pulakk . Tak sabar nak tengokk . Banyak drama yang aku download tapi tak tengok sampai habis . Aku ingat nak download Heartstrings sebab aku tak pernah tengok lagi drama tu . Tapi dah banyak yang aku download tak tengok sampai habis . so , aku nak habiskan dulu . Skip Beat pun tak habiss tengokk . Luls . Banyak sudah yang tertangguh . Yeahh ~ dah habis download . so , mahu tengokkk !! *O* 


Ppyong ~

No comments:

Post a Comment