Friday 17 February 2012

hupdettku ..

                   421603_306234449425458_176043559111215_808535_517292537_n_large
                                                                Aku curik gambar nie 

Assalammualaikum and anyeonghaseyo .


Aku hupdett kejap je nie . Japgi nak buat homework BM . Mr.BM dah panggil aku dah tapi aku tak layan diaa . Err .. semalam kan aku tengok B1A4 SP . Muaahahahahaaha !!! Serious , best gilaaaa babengggg !!! AAAAAAAAA ! Leader Jinyoung baaikkk jee tolong buat 'apple hair' untuk Deul and Channie . Eeee ~ nak jugakkk !! 


Aku gelak gilaa taim CNU nak cari 'secret house' . Member lain semuaa dah lari lintang pukang , diaa sorang je yang terhegeh-hegeh cari jalan . Heh , lastly , Channie and Deul yang sampai dulu . CNU dapat makan lettuce je . HAHAHA ! Kesiann jee . Channie aku comel jee buat 'aegyeo' !! Melting gila lah semalam .


K , nak chow buat Mr.BM . MAk aku pun dah marah sebab aku tak layan diaa .
Ppyong O/

No comments:

Post a Comment