Wednesday 15 February 2012

Entri baru !

                   Tumblr_lwih5fszma1qg0lk0o1_500_large

Asslamuualaikum , anyeonghaseyo !


Entri terbaru sebelum pergi sekolah . Tadi aku dah buat entri pasal contest FF tu kan ? Haa , sape nak join , carik sendiri . Aku baru balik dari bank atas sebab-sebab tertentu . LOL . *Melting* Ade sorang abang nie , hensem gilaaaa babenggg !!! Mak aku pun cairr . Serious , HENSEMM WEEIII !!! Aku jeles nie . Sempat pulak mak aku borak-borak dengan abang tu sebelum balik . Eeeee !! Hilang kejapp husband aku taim tu . Luls .


Then , then . Semalam aku tidur lamabt sebab nak menghabiskan 2 manga dalam satu masa .__." akibatnya , taim mak aku kejut nak solat Subuh , menjerit bagai nak gilaaa . Susah nak bangun . Aku tidur pukul 1 kut semalam . AAAAAAAAAAAA ! Kujou ! Kujou ! Kujou ! Dia aku punyaaa .  


Then , then . Honmachi ! Honmachi ! Honmachi ! Sanggup tunggu Haru selama 2 tahun ! OMG . Aku pun nak macam tuuu !! Tsk . Yang Haru pulak , dia tak perasan ke Honmachi tunggu dia selama nie ? Nak jugakk kat Cikgu Itou tu pesal ?? Bengang , bengang , bengang ! Kesiann Honmachi !! 


Weii , weii , weiii , weii !!! Manga nie best tak ??


                                                         

Kalau best , nak belii . Then , then . Ade 'Kiss Scene' tak ?? Muahahaha ! Dua manga yang aku baca semalam takde scene tulaaa . Err .. Kalau diaa buat Scene tu untuk Konmachi dengan Haru , konfemm sweeeeettttt !! .__."


nak chow pergi sekolah . Kbaaaiiiii O/


                                        Honmachi , Kujou . Aishiteerruuuuuu !!!!! 

No comments:

Post a Comment