Friday 10 February 2012

Bebass !

                    Tumblr_lyxx89afac1qc3fy9o1_500_large

Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Err .. Aku baru habis blogwalking blog Bestfriend aku , Azira . Heeeee ~ Seram sehh aku masuk blog diaa . Entah macam mana diaa boleh terpikat kat skins tu . [TengokNi] Pelikklaahh kauu !
Semalam sempat main henset dengan diaa . Lawak sehh . Entah kena sampuk dengan ape tetiba aku hantar bahasa Negeri9 . Muahaahahaa !! 


Another topikk . Tsk . Aku tak sangka Bestfriend aku tu , madu aku . Luls . Maduu pertama >> Simaa ! Tsk . Don't grab my Myungie ~ Second maduu >> Fifi ! Kyuhyun kauu nak letak manaa ??!! Menyesall suruh kauu tengok Birth of Family harituu . Tapii , comelkan diaa menangiss ?? xD and last maduu >> Danish ! Err .. Minho you nak letak mana ?? Tak sangka pulakk you minat Infinite jugakk . Heeee ~


Oke , itu je yang aku nak story sebelum pergi sekolaa . Esok ade sekolaa gantii !! Urghh ~ bengang jaaa ! Tak dapat aku dating dengan kau lagi , Mr Bloggie . Sorrrrryyyyy !! Then , semalam baru habis baca manga . Waaaaaa !! I'm fallin' in love with Kawasaki Yuugo !! Aishiteruuu ~ Lol . Aku beli manga baru jugakk >> Rahsia Waktu Ketujuh . Memang dahh lamaa aku nak manga tu . Finnalyy ! Aku jumpa jugakk . Rambang matalah jugakk . Tak tahu nak beli manga yang mana . Aku baca sinopsis , nak je beli semuaa . Tapi aku beli satu . Manga tulah . Tsk . Aku nak beli 2 tapi mak aku marah . Terpaksa beli satu je dulu . 


Oke , Mr. KHB dah panggil aku sambil pegang rotann . Aku takut diaa marah so , baik aku chow buat KHB . Kbaii .








                                Rindu gilaa babengg aku kat laguu niee !! *O*

No comments:

Post a Comment