Saturday 25 February 2012

aku sukaa edit gambar *O*

                    Tumblr_lzmaxqr45u1qcfspzo1_500_large
                                      Know him ? Know him ? He's Mine , oke !!
Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Sekarang ni aku tengah gilaa edit gambar . Tak kiralah gambar siapa . Aku edit je . Dah menjadi keutamaan aku . Kalau tak edit satu hari , mesti tak boleh . Kadang-kadang aku buat cover FF . Tak cantik pun semuaa gambar and cover FF yang aku buat/edit . Aku tak sekreatif senior-senior aku . LOL 


Aku baru habis buatt cover birthday untuk Myungie . Birthday diaa kan hampir dekat so , better buat awal . Takdelah kelam kabutt . What ? Nak tengokk ? Heeeee ~ secret laahh ! 13 March nanti , aku tunjuk yeee ! And and , korang tak bolehh curi gambar tu sebab aku dah letak nama aku kat situ ! Kalau nak , buat sendiri lerrr . 


Oke , assignment aku pun dah siapp , so nak layan SUFB ! 
Ppyong ! 

No comments:

Post a Comment