Thursday 16 February 2012

hupdett kejapp .

                   

Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Save ! Save ! Save ! Save ! Save ! Save ! Save ! Save ! Save ! Save !


Lol . Ape yang Save ? Huh . Tadi usha-usha tumblr and ape entah laman web tu . Ade banyak gambar Myungie aku . Tu yang aku save . Comel-comel gambar diaa . Paling aku sukaa gambar nie :)


                 Tumblr_lzb5sbfn4r1qzc5oko1_500_large

Alooo ~ comelnyaaa !! >0< Aku nak try buatt . Heee ~


Aku baru habis tolong edit blog kawan aku . Baik tak baik tak ? Luls . Aku taktahu lah diaa sukaa ke tak . Aku buat jee mengikut ape yang aku sukaa . Aku lupaa tanya dia nak letak lagu ape . So , aku letak lagu No Other . Diaa tak habis-habis cakap laguu tu best ! Memang best punn .__. [HERE


Aku ingat nak buat tutorial . Kawan aku request . Tapi , entah . Takde mood pulakk nak buatt . Sorrryyyy ! Kalau aku rajin nanti , aku buat eah ?? 
Semalam tengokk ulangan BOF . Kan hari Sabtu tak tengok sebab ade sekolah ganti . Aku punyelaa excited nak tengok Infinite , lastly , ade A Pink jee . WATAF !!!!! Sakit hati gilaa ! Dahlah aku mengantuk awal semalam . Kalau aku tahu takde Infinite , aku tidur awal semalam . Baaabeeennnggg !! 


FF seram aku tu . Err .. aku dah ceritaa belumm ? Aku sekarang dalam proses buat FF seram . Tajuk pun Fifi kasi . [FIND GHOST ?] Err .. maybe aku start buat esok kut . Takpun malam nie . Aku kongsi idea dengan Fifi . So , nak tanya dia japgi kat sekolahh .


Then , then . Semalam aku ade sukan . Aku pakailah tudung yang selalu aku pakai taim pergi jenjalan . Bukan Shawl ! Tudung ape entah namenya . Aku kan jarang pakai tudung tu . So , semalam ade kawan lelaki aku , puji aku cantik pakai tudung tu . OOMMGGG !! Tanksss ! Kau lah budak lelaki pertama yang puji aku ! Tanksss ~ >__< // Terharu nie . Tsk 


Okeoke , nak layan B1A4 Sesame Player . Kbaiiii O/

No comments:

Post a Comment